CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 5, 2008

J.E.R.K

arini kau buat lagi...aku benci giler klu ko da start perangai lama ko tu..
ko tau x ati aku ni sakit sgt setiap kali ko buat macam tu...?
ko tau x...???!!!! aku benci sgt klu ade di situasi yg macam ni...da la kite ni mmg tgh bnyk masalah...skang ko nak tambah lagi ke..? shit!!! damn it!!
ko ingt aku ni ape hah..??pompuan jalang? pompuan sundal?? smpaikan ko x penah nak percaya pd aku..ape yg aku dah buat smpai ko suka sgt syak n tduh aku yg bukan2..setiap kali ko bkk mulut n menuduh aku buat bnda2 yg aku x buat, tanpa usul peksa, tanpa bukti kukuh, sumenye berdasarkan ko punye "so-called instinct" la kononnye...it's all bullshit!!! klu la instinct ko tu tepat sgt xkan ko x dpt rase yg aku betul2 setia kat ko..????
mmg tu hakikatnya...aku mmg jujur pd ko...n aku x penah tpu ko lps aku jnji dulu tu....
tp knp ko ni busuk ati sgt??? ko suke pk aku buat bnda2 yg bkn2..aku lak terpaksa sabar je setiap kali dtg antu syak wasangka ko tu....n setiap kali ko menuduh aku...ko akan bercakap seolah2 aku mmg bersalah...ko paksa aku mengaku bnda yg aku x buat...ko nak suruh aku ngaku mcm mana klu aku x buat...ko nak soh aku ngaku aku ade affair ngan org lain...tp org lain tu x wujud langsung...cume wujud dlm paler otak ko tu jer...
ko maki hamun aku sesuka ati ko mcm aku ni menumpang makan kat umah ko...msm aku ni xde perasaan..pastu ko pujuk...pastu ko sktkan ati aku lg...
x cukup ngan tu, ko pukul aku...x penah seumur idup aku org yg aku syg naik tangan pd aku....dulu aku bnci sgt violent in relationship...i hate it !!! u knew it better...tp knp skang ko jd that jerk yg panas baran + kaki pukul+kuat maki...ko boleh nak maki2 org lain sesuka ati ko...tp bkn aku...have some respect in me..that's all i ever wanted.
aku syg ko...aku sgt2 sygkan ko...aku jd macam ni disebabkan syg aku pd ko....dulu aku x mcm ni...ko ajar aku jd kurang ajar ngan ko...ko ajar aku x respect ko..ko ajar aku jd kasar......im supposed to be a better person when im wif u,coz u complete me...but u turned me into the person i am now...
ape lagi yg aku perlu buat...cinta aku pada ko menghalang lain2 option yg aku ade...i really want dis to end...aku tanak terus2 jd mcm ni...but i dont have the strenght to walk away from u...aku x mampu..u knew it...that's why u doing this to me...right?
i admit, life wif u is hard...but it's even harder to deal wif ur suspicions...u drove me nut..n u're killing me...SHITTT!!!!

0 comments: